Overbevisende kommunikation:
(The Persuasive Communicator)
Overbevisende kommunikation (The Persuasive Communicator CW ™) er en 16-timers, færdighedslærende
metode, som giver deltagerne en livslang redskab til at formidle kraftigere og overbevisende i enhver type virksomhedsrelateret situation.

Metoden er baseret på Persona Globals ”Sociale Typografier og Tillidsopbyggende Modeller”, der i løbet af de seneste 20 år har vist sig at være en af verdens mest effektiv kommunikationsfærdigheds uddan-nelsesprogrammer.

CW ™ er let at lære og kan bruges direkte i mødet med det ”virkelige” livs udfordringer. Deltagerne får feedback på, hvordan samarbejdspartnere opfatter deres naturlige kommunikation stil, evne til empati, og
niveau af interpersonelle fleksibilitet. Denne indgang fører til skræddersyede kurser i at kommunikere mere effektivt med andre.

Derudover kan deltagerne købe Persona Globals ekspertsystem ”Hadlingsplan” (Gameplanning Software) for at kunne imødekomme fremtidige kommunikations udfordringer.
Før workshopen vælger deltagerne en arbejdsrelateret person, som deres casestudy emne.  Dette bør være en person, som deltageren npormalt har vanskeligt med at kommunikere med.
I løbet af workshoppen, skal deltagere benytte feedback fra op til fem af deres forretningspartnere eller kolleger, for at lære deres egne styrker at kende indenfor opbygningen af tillid, og endnu vigtigere, færdigheder, samt at kunne minimere eller eliminere deres svagheder.
Ved afslutningen af workshoppen og ved hjælp af Persona Global’s handlingsplan software, har hver deltager udviklet og praktiseret de rette kvalifikationer, og har afprøvet denne nye måde at kommunikere med deres casestudy emne.

CW ™ udvikler deltagernes færdigheder i, hvordan man kan opbygge tillid, positiv påvirker andre, og
opnå win / win resultater på kortest mulig tid.

Fordele ved CW ™ for deltageren:
• Handlingsrettet.
 Der lægges vægt på at erhverve umiddelbart anvendelige færdigheder snarere end at lære teori.
• Let forståeligt.
En simpel praktisk metode der bygger på deltagernes eksisterende personlige og erhvervsmæssige erfaring.
• Langsigtede fordele.
Handlingsplanen kan anvendes gentagne gange i de fremtidige kommunikations udfordringer.
• Multi-Purpose.
 Færdighederne er effektive i både forretningsmæssige og personlige sammenhænge.
• Skræddersyede programmering
Handlingsplanen kan udarbejdes således at den integrerer virksomhedens specifikke produkter og tjenesteydelser.
• Grundig dokumentation.
Rapporter og vejledninger giver fuldstændig feedback og information.
• Universelt.
 Principperne og de lærte færdigheder er gældende i alle kulturer.
• Direkte arbejdsrelateret.
Deltagere møder det virkelige livs udfordringer ved at udvikle en handlingsorienteret plan for at kommunikere mere effektivt med en specifik vanskelig person i egen virksomhed.

Overbevisende kommunikations metoden:
Den ideelle Workshop størrelse er 16-22 deltagere for at fremme en  maksimal interaktion. Da hver deltager har sit eget personlige casestudy emne, er metoden velegnet til både private og offentlige virksomheder. Workshoppen kan afvikles både i form af åbne kurser og som en virksomheds aktivitet.

En eksklusiv fordel ved at deltage i CW ™ Workshop er muligheden for at få adgang til Persona GLOBAL ® ’s  ekspert system – Handlingsplanen (Gameplanning software). Deltagerne kan få adgang til at downloade softwareprogrammet på deres computer fra Persona’s 24-timers Online Analyse Center, som ligger på Persona Global’s hjemmeside.
Analysecenteret fungerer som et “service center”, der giver den tidligere workshopdeltager mulighed for at hjælp til at udvikle nye handlingsplaner i relation til specifikke målindivider. På ethvert tidspunkt i fremtiden, kan tidligere workshopdeltager udarbejde en ny profil efter eget valg af en målperson med henblik på at opbygge tillid ved at kommunikere mere effektivt for at opnå resultater.

En anden unik og eksklusiv funktion i Persona Global’s Handlingsplan er evnen til at integrere virksomhedens specifikke produkter eller services i programmet. Det betyder, at brugeren er
forsynet med argumenter der er tilpasset de enkelte kunders behov, hvilket giver brugeren mulighed for at tilbyde kunden de præcise årsager til at acceptere den tilbudte vare eller tjenesteydelse.

Af unik værdi for undervisere og konsulenter:
• Certificering.
Kan være afsluttet i løbet af to dage, afhængig af gruppens størrelse og erfaringsniveau.
• Brugerdefinerede.
Metoden og målingerne åbner mulighed for brug på flere lokaliteter og på forskellige sprog.
• Global Reach.
Analysecenteret (Online Assessment Center) giver adgang til 24 / 7 data indsamling og behandling over internettet. Det muliggøre en udarbejdelse af feedback rapporter på flere sprog.
• Gennemprøvet
 CW ™ metoden er blevet testet og har bevist sit værd igennem mere end 20 år i flere kulturer.